Ett par "Måsten"

 
Godkväll. Dricker ni lite öl/vin? Kanske en god drink? Jag hoppas det. Själv sitter jag i arlöv och är smått sugen på att gå ut och göra någonting men jag är fast här. Dock inget negativt. Det blir bra både för mig och för min plånbok haha. Igår va egentligen ingen bra dag för min min familj, men vi ska ta oss igenom det precis som vi gjort med allt annat. Idag hade vi några timmar för oss själva och spela lite kort och drack någon god öl. Allt för att tänka på annat. Nu sitter jag och väntar på mat. Under tiden skapa jag ett kollage. Jag är alltså sämst på kollage, men det får gå.
 
Kollaget består av saker jag måste köpa och saker jag inte måste köpa. Tex mattan. Den är gudomlig. Nästan så jag ska gör det till ett måste-köp. Jag tror att jag kommer göra allt till ett måste köp. Allt är ifrån nelly, ellos & HM.
#1 - - Pälsbloggaren:

Alltså den där mattan!! Grymt fin!

#2 - - Pälsbloggaren:

Alltså den där mattan!! Grymt fin!

Svar: Ja jag älskar den :D
Lisette Kepp

#3 - - Fani:

Mattan var jättefin så tkr lätt du ska slå till på den! Och blev typ lite kär i den lilla fluffiga väskan, för söt! Vart fanns den utav ställena? :D

Svar: Ja jag är väldigt kär i sådana mattor och den hade oranga franssar :D :D VCäskan är från nelly. Älskar den :D
Lisette Kepp

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snyggt

Svar: Tusen tack :)
Lisette Kepp