adidas dot.

Godkväll. Hoppas ni har det bra. Själv har jag hamnat i min egen soffa ikväll. Så himla skönt. Dock saknar jag min andra halva som fortfarande är kvar i huset vi är husvakt till. Jag ska tillbaka på lördag. Idag for jag in till Malmö bara för att gå på min tid på vårdcentralen. Besöket gick bra. Mitt imunförsvar har inte den bästa perioden nu, men bara jag som kan göra det starkt. Läkaren rekomenderade mig att stanna hemma i två veckor för att få kroppen att vila, men jag tacka nej till sjukskrivning och bad om att få jobba. Jag tar bara det om jag ligger allvarligt sjuk. Sen saknar jag att vara igång. legat på soffan snart tredje dagen...nej nu är det nog. Till helgen blir det jobb!
 
Jag tänkte visa er min underbara ryggsäck jag fick av min bästa vän den 1/1 när vi va och hälsa på henne och hela hennes familj. Det va min försenade födelsedags present. Inte fel att få en sådan snygg ryggsäck va? och den va fylld med öl. HA! Ryggsäcken har jag använt flitigt nu under dessa dagar. Den kommer användas mycket till jobb med.
 
 
#1 - - sommarblom.blogg.se:

Snygg rygga!

#2 - - Pälsbloggaren:

Vilken snygg rygga! :D

#3 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Så snygg!!
sv; tack för tipset, håll utkik på bloggen :)
kram

#4 - - Fani:

Alltså sötaste ryggsäcken verkligen, älskarn :D