Saker som ger en myskänsla.

Godkväll.
 
Hoppas ni har det bra. Själv sitter jag ensam i soffan och värmer mig med värmneljus. Min halva är i Paris och jag saknar han. Jag tror faktiskt att jag är saknad i Paris. Paris behöver mig! Jag får trösta mig med att det snart är Berlin.
 
Nåja, snart är han hemma och jag har en hel lägenhet. Under tiden så går jag och myser med saker jag har hemma. Det är vissa känslor som vaknar till liv i kroppen på en. En del dofter eller saker väcker minnen i en och man får en riktig myskänsla i kroppen. Ni vet en sådan känsla man får när man tex upplevt en mysig stund med någon och så får man en deja vu av det. Det är svårt att beskriva det, därför önskar jag att jag kunde visa det.
 
Myskänslan när man öpnnar ett nytt paket kaffe och man får hela doften rakt upp i näsan...
 
Myskänslan man får när man äter fil från en gammal skål som påminer om ens mormor....
 
myskänslan man får när man tittar i sitt köksfönster och man har fått en höst-skörd från en vän...
 
Jag har tusen myskänslor i kroppen och jag älskar det. Har ni någon speciell?