superfrukost

Godmorgon!  Här är det verkligen ingenting som funkar. Halsen är helt förstörd och jag har ingen energi alls. Men jag måste ta mig i kragen. Har många ärenden att uträtta innan det är dags för berlin. Ja det är väl två veckor kvar men det är mycket som sker innan det stora händer. Nu ska jag äta min frukost i lugn och ro och ta dagen som den kommer.
 
Jag hoppas ni har energi och är friska!
Kärlek.
 
 
#1 - - angelica:

åh så gott! det bästa är ju att äta frukost precis hur länge man vill och göra precis vad man känner för under dagen. krya på dig!

Svar: Ja det är det verkligen! Tusen tack :D
Lisette Kepp

#2 - - Frida:

Hoppas vi kan hinna ses innan din resa! Puss

Svar: Åh frida, det är klart vi ska hinna!
Lisette Kepp

#3 - - Sandra:

Ååh, nu blev jag ju jättehungrig :D

#4 - - Fani:

Åh vad gott :D Och ska du till Berlin? Berätta! :)

Svar: Ja jag åker nästa vecka på fredag. Jag längtar som tusan!!
Lisette Kepp

#5 - - Amanda:

Åh gurka på mackan måste ju vara det bästa! ;) haha! Himla vacker kopp du hade där, vart är den ifrån?

#6 - - Amanda:

Åh gurka på mackan måste ju vara det bästa! ;) haha! Himla vacker kopp du hade där, vart är den ifrån?

Svar: Ja det är det med. :) Tusen tack. Jag minns inte. Fick de av pojkvän för några år sedan men har sett kopparna lite här och var.
Lisette Kepp

#7 - - Fani:

Svar ; Åh vad kul, förstår att du längtar :D Men det behöver du inte göra så länge till nu ju ;) Du får hade så jättebra där!

Svar: jag hade det underbart. bilder kommer komma sen :D
Lisette Kepp