14 oktober 2015

 
Det är snart natt, sambon har hoppat in  sängen före mig för en gång skull. Jag kan inte riktigt sova för jag har nog kollat för mycket dokumentärer idag. Jag och mina dokumentärer. Jag kommer skriva ett inlägg om det sen, men det är såklart om Gud och den andliga vägen man kan ta...tills man hamnar i en sekt. Ja, men ni har väl inte missat SVT dokumentär i sju delar: "Den enda sanna vägen" ? Se och få förvånas.
 
Vädret har verkligen inte imponerat på mig de senaste dagarna. Det är trots allt höst så jag ska inte vara förvånad, men det är verkligen grått och trist. Jag fick dock njuta av solen för ett par dagar sedan och känna av hösten. Jag tog mig en promenad ut till stan och gick vid kanalen. Jag tror det var många som paddla genom kanalen för sista gången just den dagen. & det såg väldigt fridfullt ut.
 
Godnatt.
#1 - - Hanna Karlsson:

Älskar bilden i mitten!

Svar: åh tusen tack. det har blivit en liten favorit bild för mig med :)
Lisette Kepp

#2 - - Fani:

Skönt med sådana där promenader ju :) Och gillar färgen på naglarna!
Den dokumentären har jag inte hört talas om men lät ju intressant alltså. Gillar dokumentärer i överlag, men var längesedan jag såg någon nu. Kanske borde spana in den :)

Svar: Ja gör det för den är verkligen jättebra. Jag fastnar i alla dokumentärer. Tycker de är så bra. Om inget annat väldigt lärorika.
Lisette Kepp