En kan a kaffe, ett Ikea besök och en hel del mamma kärlek.

Idag var jag varir med min mamma under hela eftermiddagen. Vi skrattar alltid gott när vi ses. Det var också skönt att ha något att göra trots att regnet var på besök. 

Vi tog oss till Ikea och där handla jag lite smått och gott som man alltid gör när man är på Ikea. Jag fick också känna på mitt fina vitrinskåp jag vill ha... Snart så! 

Ligger till sängs nu och ska snart sova. Jobb hela helgen. Dock med lite roliga aktiviteter efter jobb. Sista helgen man jobbar med sen böir det inga fler fram till semestern. Som jag längtar! 

Ursäkta mobilblogg...Igen!! Men det är skönt när man bara ligger i sängen och bara få knappa lite på mobilen så länge. 

Hoppas ni får en trevlig fredagsmorgon och kväll imorgonbittit! 



#1 - - annette:

<3