Snart onsdag.

Här ligger jag och inväntar onsdagen. Ska bli skönt att få en till dag avklarad från jobb och låta helgen komma med glädje. Jag tror jag har bokat in mig på bowling och lite sådant smått och gott. Alltid kul att ha något att göra. I söndags var jag, lillasyster och min vän Sara och kolla ishockey. Ingen är väl så intresserade av det, men vi alla tre kände väl att det var kul att få kunna komma ut och göra nått tillsammans. Så  jag tror det kommer bli mycket sådant framöver.  

Alla har nog redan börjat julpyntat och julminglat. Vi har onte gjort något än. Kommer i veckan. Lagom till andra advent. Inte typiskt oss, men faktiskt ganska skönt att vi tar det i vår egen takt. Tror vi ska ta upp lite på kvällen imorgon, så får vi se tills på torsdag. Jag är inte ledig från jobb men jag är inte heller uppbokad. 

Här är förresten en av mina gåvor jag fick under min födelsedag. Jag har bara hunnit ta en snabb bild på denna parfym, men oj så mycket fint jag fick. Bortskämd är jag, minsann! Foton kommer!