12 december

Ikväll sitter jag med ett glas rött och bara låter ett ljus vara tänt. Julen tittar in lite här och där, men det kommer komma mer jul i hemmet snart. Jag erbjöd mig att ha julen i år och ha hela familjen här. Det ska verkligen bli mysigt. Innan dess får jag väl ta och få upp lite mer julgrejer och försöka få ihop alla klapparna. Jag har fixat det sista till min kära Mor. Jag tror jag och syskonen håller med om att julklappen till mamma måste vara årets julklapp. Tyvärr kan jag inte säga vad för hon läser min blogg...men personligen är det årets julklapp. Mer kan jag inte säga! ;)
 
 
Nu ska jag ta ett glas rött till. Sen ska jag väl hänga in mina kläder eller måla naglarna. Mjo, jag hade väl önskat att min lördag var en underbar lördag med min partner, men så är inte fallet.  Han är iväg och jag sitter ensam. Igen. Det är kanske dags att faktiskt ta nyår på allvar och faktiskt ha ett NYTT ÅR med ett riktigt löfte.
 
Trevlig Lördag.