Skadad fot kräver tröst...

Godeftermiddag!
 
Här sitter jag efter jobb med min fot i högläge. Jag gick ner från en trappa på jobb, kanske gick jag ner lite för fort och satte min vänstra fot fel på trappsteget och fick sig en smäll. Tog femton minuter så hade foten svullnat till ordentligt. Väldigt typiskt. En del sa att jag skulle bege mig till vårdcentralen direkt men jag avvaktar gärna. Känns som foten har dämpat sig lite med svullnaden. Nåja, jag får ligga i soffan och bli serverad av.. någon. Nu skulle jag haft en hund som var tränad för att laga mat. Haha, vilken syn!
 
Jag satt och kolla lite skor och jag vill ha ett par nya sneakers. New balance eller adidas är mina favoriter men jag älskar new balance för mina fötter mår så bra i dessa skor. Finns såklart i många olika nyanser. Har redan blå/röda och vinröda, men skulle gärna vilja ha ett par svarta eller ett par färgstarka som dem ni ser på bilden nedanför. Har jag stukat min fot (vilket jag verkligen inte önskar) så kommer det dröja innan jag får ner min fot i en sko. Jag får suga på karamellen lite. Ska trots allt till Berlin i oktober.
 
Ha en fortsatt trevlig Onsdag!
 
 
#1 - - angelica:

åh dom gulgröna var ju galet snygga! snacka om att de skulle pigga upp alla mörka höstoutfits :)