Klänningen..

Hemma från jobb och jag bara slappar i soffan. Som jag skrev i mitt förra inlägg så kommer kroppen aldrig ur semestern riktigt trots man är på jobbet och kommer in där ganska snabbt. Hemma är det en annan sak.
 
Jag gick igenom mina kläder lite och jag bara titta på alla fina klänningar jag ej fått använda denna sommaren pga vädret. Det har varit lite synd, men förhoppningsvis så kommer jag får anvädning av dom någon gång nästa gång värmen kommer fram. Om intem så nästa år..men det är om jag fortfarande gillar dom. Jag har en tendens att tröttna ganska snabbt. Det finns dock en klänning jag kommer ha kvar länge bland mina klänningar och det är den ni ser på bilden nedan. Jag fullkomligt älskar den. För mig är denna tidlös på ett speciellt sätt. Och när jag dansar så svingar den så perfekt för min kroppsform. Kanske får chans att bära upp den en gång till innan sommaren tar ut sin rätt helt...
 
Ha en fortsatt trevlig kväll.
 
 
#1 - - Linn Strömberg:

Vilken fin klänning!

Svar: Tack så mycket :))
Lisette Kepp

#2 - - angelica:

fin klänning! åh, har också lite små-ångest för alla fina klänningar man inte hunnit använda.. :(

#3 - - Ida:

Himla fin klänning!

#4 - - annette:

jättefin klänning, den har jag aldrig sett irl!