En annorlunda frukost

igår kände jag bara för att jag skulle ha något annat att äta idag till frukost. Och eftersom jag hade lite sovmorgon idag så blev det perfekt med pannkakor till frukost/Lunch. Jag hällde i lite bakpulver så de blev lite tjockare. På med lite honung och toppa med lite bär. Ja, underbart. Här kör jag inget nyttigt recept precis. Det är det som jag är uppvuxen med: socker, ägg, smör osv osv. Får kanske prova den nyttigare varianten, pannkakan man gör på banan. Låter krispigt och nyttigt.
 
 
#1 - - Hanna:

gud så gott :D

#2 - - angelica:

åh vad gott! ibland är det inget som slår de traditionella pannkakorna, men tycker faktiskt många gånger mer om bananpannkakor då de är så lätta och snabba att röra ihop (och är himla goda!) :)

#3 - - Fani:

De såg verkligen jättegoda ut du :) Och ja, du måste pröva bananpannkakor, tkr typ det är godare än vanligare faktiskt för bananer är ju så söta så det blir verkligen så jäkla gott alltså, you must try!