påskhelgen

Nu är påskhelgen över och det känns underbart för min del. Jag har jobbat och haft mig och ikväll var min sista arbetspass för denna vecka. Ny vecka är här och jag ska bara jobba två dagar, sen åker jag till paris! Längtar så. Jag och christoffer satt i torsdags och hade en påskmiddag för oss båda, eftersom jag alltid jobbar påskdagarna. Det har blivit en liten tradition. Mycket vin, mycket sill och mycket paris! Som vi längtar. Hoppas ni hade en underbar påsk med mycket ägg, sill och underbart snack.
 
 
#1 - - EMELIECATRINE:

Tack gumman!! =) ÄLSKADE den bron, blev helt varm inombords när man såg alla lås. Vi köpte lås där i en souvenir-butik. När är det ni ska till Paris? Hur många dagar ska ni vara där?

Svar: Det kan jag verkligen tänka mig. Jag blir varm av att bara se bilderna :) Vi åker nu på söndag och stannar tills onsdag. Det är kort om tid för att hinna med mycket, eller så mycket man vill hinna med men det ska nog allt gå. :) Lite saker är redan bestämd och det rubbar vi inte.
Lisette Kepp

#2 - - milina.blogg.se:

härligt!

#3 - - Fani:

Åh, älska påskmat liksom <3 Det måste jag äta när jag kommer hem!