smoothie boothie

Jag fixa mig någon smoothie röra imorse. det fick bli min frukost! gott som tusan. Jag tog någon hand blåbär och någon hand jordgubbar, slängde i lite mjölk och mixa lite. jag fick till det ganska bra. för att få det lite mustigare så hällde jag i lite mussli. kickstart om jag får säga det själv. jag är uppe i varv! kan vara bra, ska strax på möte på jobbet.

#1 - - MADDES:

mums vad gott det där såg ut

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

gott!

#3 - - ♫♪ Sandra T:

mums :D

#4 - - mamma:

Ja du såg verkligen TOPPENBRA ut idag när du kom till jobb, full av energi!! :)) Kul att se och du är störtsnygg i ditt rödbruna hår Lisette!!



kramis

mamma

#5 - - Dixi Wonderland:

Svar: Lättare sagt en gjort, han bor flera mil ifrån mig ;D

#6 - - Wysteriia:

Vi kommer vara där fyra heldagar om allt går som planerat ;) Åker torsdag morgon och hem måndag morgon igen :)

#7 - - sarase:

såååå mums! magen kurrar!! =)

#8 - - anna:

så gott det såg ut! :)