tonight.

 

detta är vad jag tagit fram för ikväll. hinne rinte fixa eller trixa, det är bara att åka iväg. ska hem till anna som bjuder på mat och gottis. hela kroppen vibrerar höhö. kör på enkelt idag, jag vågar inte ta höga skor. så får man ont eller blåsor..inte roligt att åka iväg med det. ha en trevlig fredags kväll!

#1 - - SVENSKK:

Bra matchning det där! Snyyyyggt!

#2 - - Elin:

Sv; Hehe okej kul!:)



Fina kläder!

#3 - - Debbie:

Den klänningen har jag också tänkt beställa! Riktigt snygg :) Och bra pris på den också!

#4 - - Caroline:

sv: hehe, vilken tur. Ha en trevlig kväll.

#5 - - Michan:

Riktigt snygg outfit =)

#6 - - JENNY:

Hehhe, 2 pack korgar var det också! ;D

#7 - - FATMA | underhållning:

Vad tycker du om Olivia Palermos bilder i Asos Magazine? :)

#8 - - Sofia:

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller kanske inte, kan ju vara värt ett klick! :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

#9 - - Samantha:

Mycket fint!



OOM jag var nervös, men det visade sig vara helt i onödan. Så stor skillnad blev det inte haha!

#10 - - k':

söt väska !