bland skratt och fylla.

Snart är det midsommar och jag bara känner mig så frustrerad. Jag kan verkligen inte förstå hur midsommar nästan blivit som nyårsafton för mig. Det är så mycket press på vart man ska vara och göra och med vem. Man ska sitta många och man ska göra både det ena och det andra. Det har jag aldrig brytt mig om. Jag vill bara va där jag trivs och mår bra. Jag är i det stadiet i mitt liv just nu i alla fall. Vi får se vart vi hamna imorgon. Jag har en god lust att bara åka iväg.
 
jag hade i alla fall en väldigt fin gårdag med min väninna. Vi kolla på stand-up i folkets park och skratta hysteriskt till allt. Det var verkligen så roligt, men det kan också vara att vi tömde någon flaska vin innan med. Hur som helst så njöt vi av god mat och gott väder. Jag kom hem strax innan 00.00 och vingla in i C famn och mådde toppen! Tror jag somna som en trött gris sen. Vakna ett par gånger av att jag snarka tungt, haha!  Ja, är det inte semester så vet jag inte vad det är.
 
Vi fick i alla fall planerat lite under semestern, min väninna och jag. Det ska bli en tripp till tosselilla och lite födelsedagsfirande. Jag tror det kommer bli bra och gott!
 
Nu ska jag plocka undan lite och kanske förbereeda midsommar outfit. Jag får ju tvätta för hand, för än har vi inte ordnat med tvättkolven. Jag skulle ringa idag men jag orkade inte. Jag ligger hellre och jäser på soffan idag.
 
Bild från gårdagen. bubbligt rose, barfota, röda naglar, picnick i gräset och en massa skratt. Underbar!
 
 
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: barfota, champagne, gräs, picknick, rose, sommar 2016, stand-up, äventyr
#1 - - Anonym:

Mår bra av att du mår bra ❤️❤️❤️