press for champagne


Åh, härlig kväll vi har i Skåne va? Eller i alla fall Malmö. Verkligen snö överallt och jag känner att jag faktiskt kan va utan snö för alltid. Skulle inte ens vilja ha det till Jul även om det är mysigt. Jag blir nu påmind om att det är inget att ha. Jag längtar verkligen till solen tittar fram. Jag har också ett sådant sug för att resa. Vill resa nu. Här hemma pratas det om att ta en resa till Hamburg.  Tåget från köpenhamn direkt till hamburg, bam-bom! .....Ja, vi får se. Kanske sker i Mars månad.
 
Bjuder på lite instagram bilder. Äldre som nya. Fick rosor från jobb, en tavla jag har en stor kärlek till och som jag vill ha, bästa vännes andra lillpojk små fötter och så världens godaste parfym just nu. Glöm inte att ni kan följa mig på instagram (@lizzylowlow) !!
 
Godnatt.
#1 - - emelie:

längtar med efter sol och värme!!!

#2 - - Skogsraah ☾:

Vad roligt :)

#3 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Så härliga bilder!
sv; Ja absolut! Det kommer upp inom en snar framtid så håll utkik :)

#4 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Så härliga bilder!
sv; Ja absolut! Det kommer upp inom en snar framtid så håll utkik :)