IKEA

Ikea är något som man alltid måste handla på.  Det känns som det är en svensk lag att ha något från ikea. jag trivs bra med att handla därifrån men jag vill dock inte ha allt i mitt hem från ikea. Däremot uppskattar jag när jag hittar en riktigt fin möbel till ett vettigt pris. Jag har aldrig råd att köpa ett skåp för 10.000 och därför är ikea super unikt när det kommer till den ekonomiska biten. Jag vill ha en av dessa.  Vilka tycker ni om? Den till vänster är inte lika stor och grov som den till höger (min favorit) men den kanske kan funka ändå. Måste känna och klämma.
 
 
#1 - - Skogsraah:

Jättefina!

#2 - - EMELIECATRINE:

What?! TRE bussar, åh fy fan hade aldrig pallat. HAHA! En eloge till dig som vaktar huset.

#3 - - angelica:

håller med om att ikea är bra på vissa grejer till bra priser, men man vill inte ha ett ikea-hem. Fastnade för det svarta skåpet !:)

#4 - - Fani:

Gillade också båda men måste jag välja är nog den till vänster snäppet snyggare. Eller...? Haha, sjukt svårt! Du vet nog bäst vad som passar in hemma hos dej 8) Båda var fina hur som helst tkr jag!