Godnatt då..

Här ligger jag i sängen, efter klockan 21:00. Ganska ovanligt, men väldigt skönt. Jag ligger väl annars i säng vid 23.00-00.00. Har varit väldigt trött idag, men den stora tröttheten kom efter ett besök på ikea med min kära mamma. Vi skojar runt som vanligt när vi ses. Vi beteer oss kanske inte som mor och dotter när vi väl är ute. Känns faktiskt som den här dagen behövdes för att få ett leende på läpparna.
 
Jag går och väntar in min OP och ingenting händer. Jag får ett alternativ, men det ställs in pga brist på personal. Ja, så är det just nu har jag märkt. Märker jag också inom mitt eget yrke. Många som behövs vara kvar på sjukhuset blir alltså hemskickade pga brist på plats och personal. Det finns dom som behöver mer vård än mig, men det får mig att börja tänka om och om igen. Ja, vi får helt enkelt se.
 
Det fina med att det snart är helg i alla fall, är väl ändå att man ska gå och titta live på mellon! Tänk att det är ens sambo som fått in en i det? Han är mångsidig. Jag gillar det. Jag önskar väl lite innerts inne att jag kunde fastna så för allt han fastnar för. Och då menar jag att han inte bryr sig så mycket om låtarna, utan han gillar allt från hur man bygger upp en scen från en is-stadion , till ljus etc etc.
 
Det är väl tur att jag får bestämma vad som får bli vad här hemma. Min ljuslykta jag fick av min fina lillasyster i julkapp blev utmärkt till en vas till rosor. Där finns mölighet i allt ;)
 
 
 
 
#1 - - Fani:

Funkade perfekt sådär ju, jättefint! :)