hamburg nästa

Hej.
 
Här är det verkligen varit tyst. Jag försöker verkligen anstränga mig så gott det går i denna blogg. men det är bara så mycket man ska hinna med och man har annat för sig. Man glömmer bloggen snabbt. Jag har börjat skriva dagbok också. Inte varje dag men lite då och då. Bra att anteckna och bra att få ut alla sina känslor. Sluta ljuga för sig sjäölv när det kommer till känslor. Du får inte ut samma grej av bloggen. Inte jag. Jag vet inte vem som läser. och ibland är mina tankar så pass hemliga så det är bara jag som får läsa. Kul att kunna gå tillbaka också på datum och väder..om jag nu antecknar vädret. Humöret antecknar jag i alla fall. Hur som helst, det är i alla fall jätte nyttigt för mig. Jag dalar väldigt i mitt humör. Jag blir snabbt ledsen och väldigt deppig sen går det en dag, sen så flyger jag över molnen och kan stort sätt känna lycka över allt. Kanske ha någon diagnos.
 
Strunt samma. Jag ska i alla fall försöka ta mig till hamburg. Kollar in lite bilder och hotell nu. Vill se fotboll med. Funderar på oktober. Känns som en bra månad att spara till med.
 
Ha det fint.