serie, klänningar och armbandsur..

Godkväll.
 
Har precis hoppat ut ur duschen och känner att det är dags att slänga in handduken för lite sömn. Har väl aldrig hänt såhär pass tidigt, men jag tror jag ska kolla lite sons of anarchy. Ni som ser denna serien, visst är den toppen? Det var längesedan jag följde en serie, mest läst böcker...men en serie ger en verkligen paus från något annat. Tyvärr sviker jag boken lite och låter den ligga på hyllan tills jag tittat klart.
 
Jag fick under veckan hem lite nya klänningar från asos.com. Jag älskar dom. Jag ska visa er. Dom ska defentivt ner i resväskan när jag flyger till berlin. Jag har kanske glömt att skriva det, men berlin är bokat och jag är glad. Det ska bli hräligt med en minisemester trots att man nästan precis haft semester. Nåja, lite vin där och lite öl här...och kanske en ny väska eller klocka trillar ner i resväskan när man är påväg hem till lilla Malmö igen? Vi får se..Jag längtar i alla fall.
 
På tal om klocka så älskar jag min klocka på bilden. Tror dock jag ska satsa på en stor och guldig en. Jag älskar guld. Och jag älskar nog mer klockor än armband nuförtiden. Känns som jag inte kan vara utan en klocka på handleden. Jag har gått från att kolla på mobilen till att verkligen kolla på mitt armbandsur.
 
 
#1 - - annette:

fin klocka!! visa gärna dina klänningar oxå!

<3 <3 <3