Det där favoritplagget...

Halli, hallå!
 
Idag har man jobbat och bara längtat till gårdagen igen då man verkligen inte gjorde någonting. Sånt är väl ändå konstigt. Man tar verkligen inte vara på den lediga tid man har. inte jag i alla fall. När det väl regar när jag är ledig så tänker jag alltid på hur skönt det skulle vara att göra något ute. Skulle det regna när jag väl är på jobb så tänker jag direkt på hur skönt det skulle vara att ligga under täcket och lyssna på regnet och inte göra något alls. Ja, man är minsann en konstig människa.
 
Nåja, Jag hoppas att det inte ska bli regn när jag väl är i berlin! Gud vad jag längtar. Jag har redan tänkt ut vad jag ska ha för kläder. Ja, jag är dne människan som tänker ut kläder istället för att titta på en karta över hela berlin och fundera ut vad man ska göra där under fyra dagar. Vet ni vad, det kommer av sig själv ska jag säga er. Denna klänningen är från asos.com på den kurviga sidan. Den är så fin och mönstrad. Med ett beige skärp och en din kappa och höga höstskor, så är jag hemma i berlin! Kanske en hatt med? Nåja, vad tycker ni? Tant? 70-tal? Det är lite det jag är ute efter nämligen ;)
 
Fortsatt trevlig dag!