söndag.

 
 
Godkväll. Söndag idag men jag är ledig imorgon så jag har passat på att utnyttjat min helg så mycket som det bara ha gått. Haft vänner på vin-besök och sedan har jag träffat min finaste vän Emma på middag ute i stan och idag hade jag min mamma, lillasyster och hennes pojkvän över här. Har fått chansen att önska mig något inför min födelsedag. Känner väl att helgen varit fulländad precis som jag velat. Sitter just nu med ett litet glas vin och lyssnar på musik. Ledig dag imorgon och jag undrar vart jag ska ta vägen. Känns som jag har myror i kroppen och måste göra något hela tiden, så jag tror jag ska klä mig väldigt varmt, gå upp tidigt och ta en lång promenad innan frukost. Hoppas ni haft en fin helg!
 
Kärlek!
#1 - - Fani:

Lät som en bra helg det där och vad skönt med en lång promenad :)
Jättefin bild på dej också fina du! Älskar din hårfärg, ögonfärg och så i kombo med röda läppar, tjusigt värre :D Kram

#2 - - annette:

vackraste dotter <3