Med lite lack går det att skapa och förnya.

HEJ!
 
Jag är tillbaka från Berlin och jag hade det toppen. Jag går igenom resan bit för bit för verkligen förstå att jag varit där. Mycket historia och mycket att se. Bilder kommer att komma, ha tålamod! Under tiden tänkte jag dela med mig av mitt nya intresse: att måla om med nagellack.
 
Har du ett smycke eller ett iphoneskal med lite strass på? Trött på det? Ja, leta upp lite äldre nagellack du inte andvänt på länge och börja skapa. Enkelt och roligt. Det roliga är att du får en helt nytt smycke eller skal att älska. Och skulle man ångra sig så kan man ta bort lacket, men se då bara till så du tar borttagningsmedlet på plaststenarna och inte på själva kedjan av smycket eller något annat som är känslig mot det medlet.
 
Tyvärr har jag ingen före bild på detta iphoneskal men jag köpte det när jag skulle vara brudtärna på min bästa väns bröllop. Kommer från Glitter och det var verkligen ett sommarskal med strass och stenar och alla neonkulörer man kan tänka sig, men nu dämpa jag det en aning och körde lite basic. Jag har fått så mycket komplimanger för det när jag var i Berlin. Tydligen kollar man varandras skal. Kul!
 
Vad tycker ni?
 
 
#1 - - Hanna Karlsson:

Så fint det blev!

#2 - - Fani:

Gillar hur kreativ du är :D Vill med köpa något tjusigt skal och göra liknande, jättefint ju :)

Svar: haha tack vad snäll du är. Ja, eller så köper du något som redan är fint men när man tröttnat så kan man förnya ;)
Lisette Kepp