Håret..

Häromdagen var jag och ordna mitt hår. Klippte det och färga det lite. Det fick bli mörkare i botten och ljusare i topparna. Jag tror jag ska fortsätta göra det lite ljusare till i topparna. Trivs verligen jätte bra i detta håret. Nu kan längden komma ut också så man kan få sitt långa svall tillbaka. Ibland saknar jag det, men när man har bra hårdagar som bilderna nedan så trivs man som fisken i vattnet.
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en skål popcornoch titta på bytt är bytt. Älskar pogrammet!  Jag är sjuk och har varit det ett par dagar nu. Det vill nte gå över. Men jag ska bli frisk till min lediga helg. Jag har en del att göra. Jag ska stå på loppis. Rensat halva hemmet på kläder och strunt. Nu ska det ut istället för det ska stå och mögla. Och kanske får man en liten slant för allting med. 
 
Fortsatt trevlig kväll på er. 
 
 
#1 - - annette:

finaste <3