13 oktober 2015

Godkväll. Precis avslutat ett gott samtal med min resevän. Snart åker vi iväg till Berlin. Som jag längtar. Vi checkar av kläder, biljetter, pass och lite resetips. Jag längtar!
 
Ikväll har jag varit hemma hos min Bästa Emma och hennes familj. Alltid lika mysigt med skratt och prat om framtiden. Hennes och hennes mans son växer också så det är otroligt. Jag har nog inte riktigt insett det förens ikväll..men på kort tid händer det frukstansvärt mycket. Det är så härligt att uppleva barn gå igenom alla olika faser. Bra eller dåliga, spelar ingen roll för vi har bra och dåliga faser i vuxenlivet också.
 
Nu ska jag ta min trötta röv, rent ut sagt och lägga mig i sängen. Ännu en jobbdag väntar mig och det blir mer att göra nu innan man beger sig. Jag bjuder på lite småbilder från en promenad häromdagen. Skorna som man skymtar lite är inköpta för ett tag sedan...kanske i sommras..från en second hand butik. Som nya och som hittade..nästan! De kommer åka med i packningen till Berlin.