morgonstund.

Vaknade upp efter en utvilad natt. Jag ville fortsätta med att sova men jag var för pigg för det. Det blev en lång dusch, kaffe och frukost och sen lite läsning och surf i sängen. Underbart härligt är det. Extra plus att sängen är renbäddad med. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till sen ska jag läsa mer nyheter. Idag blir att vika all tvätt som vi fick tvättat igår och sedan blir det middag ikväll med familjen. Ser jag framemot.
 
Och visst är mina nya inneskor riktigt fina? Köpte dom när jag var i Berlin.
Riktig mocka och på rea. Inte fyskam!
 
 
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: böcker, godmorgon, höst, ikea, kaffe, läsning, morgonstund, säng
#1 - - Fani:

Åh, vad mysigt och skönt det där lät och såg ut :) Skulle jag med vilja göra idag!
Och jättesöta inneskor :)

Svar: Tusen tack :D dom är sköna och varma.
Lisette Kepp

#2 - - Isabella:

så härligt att vakna upp utvilad :)

Svar: Ja det är verkligen skönt.
Lisette Kepp