Lush life

Godkväll.
 
Här sitter jag och inväntar mannen och mat. Helgen bara flög förbi men jag hade så kul. Spontant blev det skridsko och jag hade glömt hur dålig jag var i början men sen att jag faktiskt bara flög fram sedan, sambon han var riktigt duktig. Förstår nu varför han ville vi skulle åka lite, han ville impa och det lyckades han med. Efteråt fick man verkligen känna av att man åkt. Vi kommer göra om det och nästa gång tar vi med oss fika. Som man gjorde när man va liten. Varm choklad och lite goda smörgåsar. Och som en helt ny tändning i förhållandet så fick jag se min andra halva i en helt annan miljö som jag inte tidigare sett honom i. Jag gillar det.
 
Bjuder på en bild på mig själv. Som bambi på is, men det blev tio gånger bättre sen.
 
 
#1 - - Fani:

Haha men vad kul :D Lät som en jättemysig dag ju :) Vill också åka skridskor!