18 november

 
 
Precis kommit hem från jobb och ska snart bege mig iväg igen till Sambos föräldrar. Det har varit jobb hela dagen och jag har bara längtat efter sängen, men nu kokar jag mig en kanna kaffe och tvättat av mig dagens smink, lagt på en uppiggande ansiktsmask. På med lite neutralt smink och sen iväg. Här går det undan.
 
Här är min favoritmask från LUSH. Den är bara tillfälligt i sortimentet nu inför jul, men jag märkte skillnad efter första gången. Just denna masken är gjort för vårt hårda klimatväder och får huden len och mjuk direkt. Jag har inte känt att min hy i ansiktet har blivit så där irriterad röd och narrig, vilket min hy annars kan bli under denna årstid.
 
 
#1 - - Johanna:

Älskar Lush!

#2 - - Jennifer:

Åh, har letat efter en bra ansiktsmask!! Ska testa denna! :D