Olust och sol går inte i hand i hand..

God eftermiddag!
 
Precis satt mig ner i soffan och gjort lite knäckebröd med ägg och en kopp kaffe. Ska nog ta en kopp till innan jag ställer mig och gör lite pannkakor till ikväll. Grym sug efter pannkakor. Jobbigt när man väl får sådana sug för man kan inte sluta tänka på det. Speciellt inte när man är vrålhungrig och vill ha allting.
 
Under helgen fick jag träffa mn guddotter och det var så härligt. Hon bjuder på mycket skratt och det smittar av sig väldigt länge. Måste snart kidnappa henne från min bro och ha henne för mig själv någon dag. I övrigt var helgen helt okej. Jag är på en väldigt stor latsida av livet nu. Jag får inte mycket gjort och allt går långsamt. Jag vill fotografera men känner olust, jag vill ut och vara överallt men känner olust, så jag kommer helt enkelt ta dagar som dom är tills lusten kommer igen och..kanske, sommaren vill titta fram under tiden jag bearbetar min stora olust för allting.
 
Hoppas ni hade en toppen helg!
 
vardagsbilder från instagram.
 
 
#1 - - Fani:

Hoppas lusten är tillbaka finis :) Och åt också pannkakor ikväll, bananpannkakor med kokosflingor, jordgubbssylt och maaassa grädde, haha. Så gött alltså!
Fina instapics as always. Älskar örhängena (måste spana in dem ju) och tycker alltid dina frukostar/kvällsmål ser så goda och liksom mysiga ut! :) Du verkar ha så många fina koppar, tallrikar och glas, blir avis, haha