och när middagen är över så är det bara att njuta...

Godkväll! Här sitter jag och njuter med en cider och tittar ut på kvällsolen som tittar fram. Höstvädret känns som det är tillbaka igen och solen smyger sig fram lite då och då. Det är Maj månad och jag har fortfarande inte slängt iväg min jacka ännu.  och här hemma har dom stängt av elementen och jag fryser ihjäl varenda kväll.  Får gå och tända en massvis med ljus för att få upp värmen, inte riktigt klokt! Är i alla fall ledig imorgon och ska snart äta gott med min halva och jag är så glad att vi imorgon kommer få en hel dag tillsammans för oss själv. Det blir lite trav på jägersro, öl och lite friterande munkar,  sen kanske en tripp över till la familia och hälsa på.
 
Har också gått här i dagar och städat känns det som. Jag hade en tjejmiddag. Dukade upp med min älskade ananas från indiska. Resten är från H&M - home. Gud, vad jag är glad att den kategorin för H&M har öppnat här i Malmö. Mycket fina grejer där minsann!
 
Hoppas ni har en jättefin kväll.
 
 
#1 - - annette:

Då ses vi kanske imorgon för jag ska oxå dit :)