Hello sunlovers!

Gick innan idag på jobb och tog det ganska lugnt, sen fick jag stanna upp och titta uppåt lite, vilket man sällan gör och plötsligt ser jag allt det gröna som blommat ut när den lilla solen tittat fram då och då. Så fint och så magiskt. Precis som man kan ha en julkänsla så kan man ha en sommarkänsla och den kom fram idag. Man gör så mycket fram och tillbaka så man glömmer bort att stanna upp och titta på det vackra runt omrking sig.
 
Jag har avslutat mitt pass för idag och jag har två dagar framför mig som jag hoppas går snabbt. Oftas brukar helgerna var ganska lugna och sköna, med tanke på att man är färre personal. Och idag var det ändå lugnt med tanke på att man var på jägersro igår och kolla trav och drack lite öl med familjen! Idag ska jag till arlöv och leka med två busungar, vilket jag ser framemot! Jag hoppas ni får en trevlig helg på er.
 
 
#1 - - Liborius:

Så underbart med sommarkänslor:D