Här ligger jag och njuter...

...njuter av tysnaden i kväll. Jag är ensam hemma för stunden och jag trivs sådana kvällar för det betyder att jag kan duscha länge och ha soffan för mig själv. Sträcka ut kroppen lite extra. Härligt minsan!
 
Det har varit så fina dagar på de senaste så man har verkligen njutit. Det är fortfarande kallt om kvällarna men så länge dagen är varm och solig så klagar jag inte. Det är inte mycket som har hänt egentligen dessa dagar då jag inte bloggat. Man har mer eller mindre tagit dagarna som dom är. Imorgon jobbar jag bara till 13:30 sen är jag ledig. Ska verkligen bli skönt. Ska ordna lite inför nästa helg. Jag har bjudit in till tjejmiddag. Så längesedan det var jag hade en middag för mina vänner. Tänkte det var på tiden. Det blev handskriva kort i brevlådan och just nu ser det ut som alla kommer. Härligt att bli samlade igen!
 
Ha en trevlig söndagskväll på er.
Ni får lite instagram pic like always från mig.