don't wake me up...

Åh, så var ledigheten över. Skandal och orättvis. Jag som förtjänar semester hela året om. Tänk om man kunde ha det, då hade man mått va! Jag har precis slängt mig i soffan bland kuddar och filtar. Fryser än gör jag också. Jag höll dock upp värmen med att rensa ut min gardrobe, igen! ut med det gammla, in med det nya. Mest klänningar! Ska fotografera lite till er. Så nöjd med allt nytt. Längtar till sommarsolen kommer och framförallt semestern. Då kommer man förmodligen leva i en klänning 24/7. 
 
Självklart kommer jag trivas att jobba dagtid under sommaren med. Det är nu jag förstår det ännu mer så mysigt allting är efter jobb på en eftermiddag. Tänk att ta sig till kallbadhuset, slänga av sig allt man har på kroppen och hoppa i havet för att svalka av kroppen som är svettig efter en het dag på jobb, sen låta solen värma upp en igen på en brygga...jag trodde aldrig jag skulle bli så förtjust över nakenhet så öppet och fritt. Älskar det!
 
Bilder från helgen. Var hos min bästa vän Emma och åt lite gott från hennes fina skål. Tpg ett glas vn med andra fina vänner på malmö live skybar och sist men inte minst så en ledighet med min andra halva i form av promenad och besök i parken på magaretha paviljongen. Det är det lilla husets tak från insidan. Aldrig varit där inne och det var väl inte så mycket heller mer än...taket, haha.
 
Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll!
 
 
#1 - - Sandra Lundin:

Men ååh, så härliga och somriga bilder!

#2 - - Meg:

hehe, skulle inte heller banga på semester året runt ;)

#3 - - angelica:

härliga bilder! och härligt med lite nya kläder, det behöver man ju lite nu inför våren & sommaren :)