sweet sunday

Kommit hem från jobb. Öppnat upp lite fönster i lägenheten och njkuter av solen som är framme denna dag. Verkligen underbart. Jag känner kanske ingen grilldot för att det ska kännas som en början till vårdag, men däremot en påizzadoft som sprider sig i hela lägenheten, det är nära nog. Ska ta en bok och läsa sen bara njuta av absolut ingenting. Hur skönt är inte det.
 
Visar er mitt nya nagellack som jag gillar. Jag tycker inte om att fota naglar och färg, för jag tycker inte färgen blir rättvis men på bilden är den någerlunda fin. Försök att inte hitta felen på mina naglar, dom är inte i världens bästa  skick. Däremot så kommer just denna färg användas mycket nu till våren. Fin och härlig färg.
 
trevlig  söndag på er.
 
 
#1 - - Fani:

Fin och vårig färg ju :) Mina naglar är inte heller i sitt bästa skick direkt. Är inte den bästa på ta hand om dem direkt. Har oftast inget tålamod för att sitta och fila och pilla och sånt typ, haha.