Sockerkakan

Har gått och tänkt på sockerkaka hela dagen och när jag kom hem från jobb så slängde jag ihop en smet till ett par mini-kakor och en avlång sockerkaka. Nu blir Christoffer glad när han kommer hem. Av allt jag lagar så är väl sockerkakan det bästa. Haha, nåja..jag är ingen expert i köket men är sockerkakan god så mår kak-älskare bäst i mitt sällskap!
 
Jag slår gärna i lite citron i min smet. Ibland tar jag en blanding av apelsin, citron och lime. Bara en nypa av dessa och det blir en väldigt frisk smak!
 
 
#1 - - annette:

OHhh...vilka små söta sockerkakor :) får du bjuda på på torsdag

Svar: Haha du ska få annat på torsdag
Lisette Kepp

#2 - - Linn Strömberg:

Lyckligt lottad Christoffer är! Ser och låter underbart ut!

Svar: Åh tack. Nog allt blev han glad i alla fall.
Lisette Kepp

#3 - - I am Baam:

Citron har jag hört att man kan ha i sockerkaka så - men jag har aldrig riktigt vågat testa. Eftersom jag tycker citron så lätt tar över smaker i matlagning om man råkar ha en droppe för mycket liksom. ^^

Men jag får ta och testa någon gång :)

Svar: du behöver bara ta lite lite....jag tar och river en hel del men ycker inte smakar så mycket, medans min sambo tyckte det smaka jätte mycket, men han gillar det. :)
Lisette Kepp

#4 - - Fani:

Åh så gott :) Kan tänka mej att lite citron, apelsin eller lime gör stor skillnad!