lite mer av london..

Känns som dessa bilder är en annan tappning av dom andra jag redan lagt ut, haha. Nåja, det blev mycket big ben och pubar. Vi gilla det stuket. Som sagt, jag måste bara få komma tillbaka så jag kan uppleva ännu mer!
 
Här åkte vi london eye, ja ni ser ju vädret hur det var men det var ändå mysigt. London eye kostade för mig och christoffer 20pund. kan tänka sig dyrt men det var mycket du fick se. Lite synd det var så grått men det var en upplevelse.
 
Big Ben är så fin under kvällstid! Bättre att fota allt när det blev mörkare än det gråa vädret. Bron som ni ser på bild var alltid aktiv med bilar och människor. Lite som at gå på en festival!
 
Vid Big Ben hitta vi en pub och det var en torsdagskväll och det var fullsatt. Vi njöt av engelskvider, öl och alla människor som man såg och prata med.
 
Det blev inte bara engelskmat på plats. Vi testa en tysk pub. Surkål och korv blev just där och då en favorit för mig. jag som annars avskyr surkål. Tänk så mycket som händer när man reser iväg...
 
Jag springe ri snabb fart ivg för att shoppa! Jag var ivrig som bara den. London! <3
 
Det blev många genvägar och småställen där det finns gudlbutiker.
 
Och telefonkisioken fick stor uppmärksamhet. Och dom här finns verkligen ÖVERALLT i london.
#1 - - ISA:

Åhåå blir mer och mer sugen på London! :)

Svar: ÅK ÅK! Det är underbart :)
Lisette Kepp

#2 - - Linn Strömberg:

Åh så fint! Måste till London inom snar framtid!

Svar: Ja, det är verkligen helt underbart!
Lisette Kepp

#3 - - Johan:

Bra bilder. London är en härlig och trevlig stad. Var där i somras.

Svar: Tack så mycket, Johan. Hur var London under sommaren? Vill tillbaka men till sommaren då.
Lisette Kepp

#4 - - I am Baam:

Gud vilka härliga bilder. Vill så gärna besöka London själv - men har aldrig haft chansen att åka dit. :) Gillar bild nummer 2 skarpt. Så himla fin!

Svar: Åh, tack ska du ha! Tycker verkligen du ska åka....så fort du får chansen! :)
Lisette Kepp

#5 - - Liborius:

Själv tyckte jag London Eye var lite bortkastade pengar :)

Svar: Ja, dyrt var det minsann men för mitt eget intresse och sambons så var det värt det. :)
Lisette Kepp

#6 - - Filippa Wallin:

Härliga bilder! Kram kram!

Svar: Tusen tack :)
Lisette Kepp

#7 - - Caroline - Mamman på Gran Canaria:

Åh dit vill jag också åka!

#8 - - Johan:

London är en härlig och trevlig stad. Har varit där flera gånger.

Svar: Ja det är en underbar stad. :)
Lisette Kepp