let's stay home

Godkväll! Här sitter jag och bläddrar framför tv och försöker hitta något att titta på. Meningslöst! Så jag koka en kanna kaffe och tog ett par skivor sockerkaka till mig själv. Har precis haft min rituall i duschen, om man kan kalla den så? Man har i halva frisörsalongen i håret och scrubbar halva kroppen med body-shop produkter och efter det ska det smörjas och hållas på, sen lägger man en rengöringsmask i ansiktet..och ja, så går man med den masken i lägenheten i 10 min och ser dum ut. Ja, man är i alla fall själv hemma så ingen sambo kan skratta åt en. Man känner sig dock ganska nöjd efteråt då man luktar gott och känner sig riktigt ren.
 
Man kanske borde lägga upp mer av sina skönhetsprodukter här? Eller vad säger ni?
Fortsatt trevlig kväll. Bjuder på lite Insta-pics. Ni hittar mig där på namnet: Lizzylowlow
 
 
#1 - - Fani:

Haha rolig du är :) Najs med lite hemmaspa sådär ju!
Och fina instapics as always :)
Nu blev jag för övrigt sugen på sockerkaka till kaffet här, haha x(

#2 - - annette:

om du var själv hemma? varför dukade du två glas rött vin då? hahahaha.....

Svar: Haha men mamma bilderna är från olika tillfällen.
Lisette Kepp

#3 - - angelica:

åh vad mysigt det lät! bra söndagssyssla så får nog ha dusch-ritual jag med idag, med ansiktsmask och hela köret! :)