Grafstad

Godkväll. Har ni det mysigt och njuter av att det är en aning ljusare om kvällarna? Jag tycker det känns så konstigt. Klockan känns inget alls. Brukar aldrig känna av en timme mer eller mindre. Åldern, kanske? ;)
 
Jag sitter och smuttar lite vin och njuter av ensamheten i lägenheten. Målar på lite lack på naglarna med. Man får passa på medans alla (läs EN) är borta från boet. Sambon är verkligen överallt och ingenstans när han är hemma.
 
Till saken:
Jag vill tipsa er om Grafstad.se. Jag tycker om tavlorna som finns där och dessa två jag visar är verkligen mina favoriter. Jag funderar på att båda två ska finnas i köket. Vi får se, men jag är sugen på att klicka hem nu så de inte försvinner. Klicka in och se om du hittar något du gillar!
 
 
#1 - - Grafstad Designbyrå:

Hej roligt att du hittat till Grafstad! Passa på att vara med i tävlingen på Instagram! :)

Vänligen Danny Sivermalm
Art Director och grundare