Den där vasen...

Jag har beställt hem en klong vas för några dagar sedan. Jag brukar inte fastna så mycket som jag gjort för denna vas. Jag vet inte vad det är som gör att jag fullkomligt avgudar den. Jag var i alla fall påväg att hämta ut den idag men till min besvikelse så var jag en dag sen. Haft annat att tänka på, så det var lite typiskt. Jag fick snällt maila och fråga vad som sker nu med betalning osv, om man kan boka om eller om dom kan skicka den igen. Jag får snällt vänta på den helt enkelt. kanske lika bra det för mina middgsplaner är inte förens i April. Jag kan nog hålla mig.
 
Men visst är den fin? Jag kommer variera så mycket i den. Mycket blad och tulpaner kommer jag nog ha i. Ja, vi får helt enkelt se när jag har den i mitt hem.
 
 
 
#1 - - Klara:

Åh vilken snygg!

Svar: Tack så mycket :D
Lisette Kepp