black thing...

Det är helg! underbart. Jag njuter som alltid. Känns som man redan hunnit med så mycket och det är mycket kvar. Woho, underbar känsla! idag blir det drinkar och melodifestivalen. Vi brukar inte lägga ner så myket krut på melodifestivalen. Vi hade en tradition att vi på alla hjärtansdag hade lite middag framför mello och sen gick vi ut, sen börja vi gå LIVE just den dagen, men sen följde vi aldrig det så intensivt efter den gången. Men idag har vi blivit hembjudna på middag, drinkar och melodifestivalen och det ska bli trevligt.
 
Kanske tar på mig dessa skönheter jag hitta i london. Jag har letat efter ett par enkla och svarta skor. klacken är precis den höjden jag hade mina andra favoriter i som tyvärr blev för slitna. Dessa var billiga och från primmark, men jag går inte i hlga skor dagligen så dom kommer hålla länge ändå. Det gjorde dom andra och hade dom i tre år och dom var med om mycket.
 
 
 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Såå snygga skor!

Svar: Tack ska du ha!! :D
Lisette Kepp

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygga

Svar: Tack så mycket :D
Lisette Kepp

#3 - - angelica:

ååh vad snygga shoes!!

sv: alltså halkan var typ ingenting, kändes som världens mest överskattade grej. Blev nästan besviken, nej men haha. Var inte alls mycket man fick köra där jag var. Så inget att vara nervös för kan jag lova! :)

Svar: Haha, blev lite lugn nu. Man är så rädd för sånt elle rjag är det. Bara för alla har skrämt en väl..
Lisette Kepp