when the sun is shining...

Godkväll på er.
 
Ligger i en renbäddad säng och njuter av att jag bara ska jobba en dag till, sen lite frihet. Och solen syns inte till än. DEn har väl tittat fram lite, men det är inget jag hyllat direkt. Nåja, vad ska man med solen till ändå. Snart kommer höstkläderna in i butikerna och då känner man bara hur deppigt det blir att gå och shoppa höstkläder i sommarkläder. Fast...jag har så många klänningar och jag tror knappt jag kommer få använda hälften. Trist, men så är det. Och kanske blir det lite sorligt att man lägger så stor fokus på vädret när det händer mycket grymheter runt omrking oss, men solen kan få en att känna en gnutta glädje faktiskt. Alltid en tröst.
 
Och på tal att bära upp plagg under solskenet så är detta min hatt jag hämta upp från lindex. Jag trivs med den, men den har ju som sagt fått hänga en hel del i gardroben. Har ibland tagit fram den och burit upp den hemma. Min sambo gör cowboy-ljud efter mig och har vid ett tillfälle frågat om han ska vara hästen i förhållandet..Kärlek! Jag älskar den med eller utan häst.
 
Sov gott!
 
 
 
 
#1 - - Hanna:

Du är jättefin i hatt. Använd den! :-)

#2 - - annette:

Du klär verkligen bra i hatt!! <3

#3 - - Fani:

Åh men finis! Snacka om fräsh alltså. Och dina ögon dödar !

#4 - - Sandra:

Så fint med hatt!!