Ystad by day

Igår var jag och min vän i Ystad från morgon till kväll. Vi gick runt på loppis och secondhand och vi fynda nog ganska mycket. Jag fick hitta mig en finsk vas som jag letat efter ett tag och en leksak till min guddotter. Det var riktigt härligt att gå runt i ystad och trots att det "bara" ligger 50 min ifrån en så har jag aldrig varit där.
 
Vi gick runt i olika butiker och en runda i klosterträdgården som var makalöst fin och dofta både örtor och rosor i värmen som sköljde över oss. Under kvällen tog vi oss en vända in till systembolaget, köpte VARSIN vinflaska, sedan ett paket jordgubbar som dom stod och sålde på torget. Vi traska ner mot Ystadshamnen och satte oss och njöt av allt runt omkring oss.
 
Bjuder på en bildbomb av vår fina dag.
 
 
#1 - - annette:

så härligt ni ser ut att ha haft,,fortsätt nu NJuuuuuuta av din sem! :) <3