Scones och fred.

Häromdagen då inte min sambo var hemma så tog jag och baka lite scones för allt här hemma i brödform var slut. Jag brukar göra scones lite då och då. Denna gångden gjorde jag två stora istället för några små. Ibland får man en mysig frukost för sig själv. Jag gjorde lite te och njöt av mina två stora scones.
 
Som ni kan se på bilden så är det valrossen Fred som är min te-behållare. Han köpte jag när jag var i london. Där fanns många olika figurer, men Fred hade det där lilla extra. Visst är han söt?
 
 
 
 
#1 - - annette:

hahaha...vilken enormt söt valross!!! sån vill jag oxå ha!!

#2 - - ISA:

men gud vad gott! vill ha nybakade scones nuuu<3 och söt grej där, haha!

#3 - - Meg:

men åh mums med scones!!

#4 - - Fani:

Åh men gaah vad jag vart sugen på scones nu alltså mmmm!