kärlek är vad kärlek är..

Godkväll på er.
 
Här sitter jag och dricker en kylande drink. inte för att den behöver vara så kylande dock. Vädret är vad vädret är. Jag ska iväg om en liten stund. Ska till jägersro och kolla Trav. Stort jippo idag tydligen. Skulle varit där tidigare, men inte kul att sitta ensam tjej. Så jag kommer befinna mig på plats när hästarna börjar trava. Jag kommer inte spela, för jag är väldigt försiktig med sånt. Däremot kommer jag hålla tummarna för mina vänner.
 
Nu ska jag gå och ordna med det sista. och under tiden så bjuder jag på denna bild från en del av köket som egentligen är mer kaos än välbefinnande just nu. Däremot har jag gjort en egen grafftavla som jag älskar. När köket väl fått vår egna grej så ska denna tavla få en egen och fin plats. ramen köpte jag på secondhand och graff-färg på pandouro. Finns i olika färger men svart är alltid en vinnande grej.
 
 
#1 - - annette:

sån vill jag ha som flyttningspresent ;)

#2 - - Fani:

Så snyggt ju :D Ska börja leta efter egen lya och förhoppningsvis flytta i höst så sådana här inredningsinlägg uppskattas extra just nu, suger i mej massa inspiration :) En sån här tavla skulle jag gärna ha!