Huvudvärk på huvudvärk

Godkväll. Mobilbloggar lite ikväll. Klockan är mycket och jag är ledig imorgon. Ska bli skönt att få sova lite. Sovit dåligt i ett par dagar. Det är väldigt mycket som spökar i huvudet på en ibland, och det är okej, men när man vill sova så vill man verkligen sova. 

Av en ren slump kom jag på kontroll hos läkare och gjorde en extra koll, vilket visa sig vara en bra upptäckt men samtidigt en dålig. Jag behöver väl bara säga ett ord: äggstockarna. 

Operation eller inte, det vet jag inte ännu. Jag hoppas inte på det. Just nu vet jag att det inte kommer bli för allt var så positivt och fint annars men där fanns en orolig stund i läkarens bekräftelse till mig. Så... Lite matt i huvudet blir man. Samtidigt försöker man kämpa med andra demoner i huvudet. Om man har tid för något annat förutom sin egen familj? Känns knappt som det. 

Oroliga själar måste också ha sin sömn! 




#1 - - annette:

du måste vara rädd om dig och det du berättade om i bilen, kolla upp det ifall det blir värre!

puss
älskar dig och tack för en fin dag!