Värmer så gott...

idag har verkligen varit min dag som jag älskar att ha. Börja med att sova ut, kolla nyheter och sedan bege sig mot gymmet och träna en timme eller två. Jag höll inte koll denna gången. Sen gick jag en runda i stan i lugn och ro sedan hem för att äta frukost/lunch. jag tog tag och städa lite så när det är dags för vårstädning så behöver jag inte ta de värsta ställena i lägenheten, för det har jag redan gjort. Nu väntar jag på att en ska komma hem från jobb så man kan slänga in lite mat i ugnen. Tills dess myser jag med tända ljus i vardagsrummet. Jag älskar min bricka. Jag har nästan fått tag på allt på secondhand.  Hoppas ni har en fin torsdagskväll.
 
 
#1 - - Liborius:

men åh det låter som en bra dag!! Själv har jag jobbat 7-16 och kom hem kl fem...men nu ikväll har jag suttit på ett fik med en kompis:)

Svar: Låter som en perfekt kväll det! Jag själv älskar när jag får en stund över till fika, det är som en liten guldkant i ens liv.
Lisette Kepp