short hair...

I lördags klädde jag mog inför bion och stod och tänkte vad jag skulle göra med hår. Jag brukar alltid locka det när jag ska göra något speciellt. Jag trivs bäst så med mitt hår som är kort just nu, men man vill inte hellre tröttna på det lockiga, så körde på rakt. Jag trivdes faktiskt i det. Det känns ganska stelt med rakt men med lite ruffs och en frisyr så funkar det, på bild är halva håret yppsatt i en knut. Man får verkligen lära sig nya knepp med kort hår. Dock växer mitt hår som ogräs så snart kommer jag ha det långt igen. Jag tror jag kommer stanna på det långa då. Nu har jag provat på det korta och det var helt okej men ingen wow upplevelse.
 
Vad trivs ni bäst i?
 
 
 
 
 
#1 - - Fani:

Finis! Gillar verkligen första bilden och vad fina detaljer också, snyggt halsband :)
Jag trivs bäst i långt men har nog mkt att göra med att det är det jag är mest van vid. Dock minns jag att jag trivdes bra i kort hår också. Hade det senast sommaren 2011. Skönt att ha det lite kortare på sommaren liksom , så det inte är i vägen så mkt och inte blir lika varmt :)
Tkr du passar grymt bra i kort!

#2 - - Liborius:

fint!

#3 - - annette:

du är lika fin i kort som långt hår, fast kanske mer möjligheter med långt. mer att välja på kanske!
men du är vacker oavsett vad <3