Oh my dear London...

Hallå hallå! 

Denna helgen tillbringar jag och min sambo i London. Vi kom igår och det kanske inte börja så bra. När vi kom till vårt hotell vi hade bokat så var det nerstängt  pga "renovering" plus att dom dragit pengar från kontot två gånger. Vi satte oss på en pub och lät beställningarna komma in på engelsk cider och öl. Vi ringde runt i lugn och ro. Efter en timme hade vi ett nytt boende. Resten får vi lösa på måndag när vi är hemma igen. 

Det är väl kanske inte det bästa sättet att börja resan på, men samtidigt höll vi det ganska lugnt. Ingen ide med panik.  Och hotels.com har alltid varit bra, men nu måste jag säga (och dessa ord sa en från kundtjänst med) att dom var dålig koll i visa lägen! Detta samarbete med att ha kolla på vilka hotell som är öppet och inte öppet är inte den bästa. 

Nåväl, vi fick det till att bli en bra dag trots allt. Vi åkte London eye och titta på big ben! Känns helt fantastiskt att få vara här på plats! Jag älskar London. 

Idag blir det lite shopping. Jag öppna upp mitt sparkonto till både mig och sambo. Eftersom vi under ett dygn förlora 8000kr pga hotellet som var stängt, men drog pengar ändå så ska vi inte snåla. Pengarna kommer tillbaka men då är vi inte i London. :) 

Hoppas alla har det fint där hemma. 


#1 - - Liborius:

Åh vilken tråkig start, men nu kan det bara bli bättre!!

Svar: Ja, det blev toppen till slut :D
Lisette Kepp

#2 - - annette:

OHHH...vilken otur ni haft, men hoppas verkligen att ni får pengarna tillbaka!!! inte kul annars!
har funderat lite på om inte du, jag och Denise kan göra en Londonweekend nån gång? hade varit JÄTTEKUL!! bara umgås,shoppa som galningar och bara må bra! Vad säger du?
vi kan väl prata om det i alla fall!

tusen kramar o pussar till er båda!

<3

Svar: haha mer än gärna. jag sa det till christoffer att jag måste få hit er här. det är sjukt underbart :)) ska lägga upp bilder ikväll.
Lisette Kepp