sol, bok och täcke.

Det är nu kvällssol som är i mitt vardagsrum och jag väntar på min andra halva som ska komma hem med mat. Jag är vrål hungrig. Idag har det varit en väldigt slapp dag. Jag vakna av att sambon gick till jobb så jag bestämde mig för att bara ligga och läsa i sängen och låta det bli ljusare ute. Åkte till min bästa vän när solen stod på och värmde men blev trotsad av den förbannade blåsten som skapa kyla! Vill ha vårvärme hela tiden nu! Åt sedan lite eftermiddagsmacka med advokado och paprika.
 
Och med facit i hand behöver jag en alkoholfri vecka, eller två. Mycket denna helgen. Väldigt trevligt med allt som skett men man är defenitivt inte 20 år längre. Hoppas allt är bra med er!
 
 
#1 - - Fani:

Åh, de där mackorna såg goda ut :) Och lät som en skön dag , minus blåsten då.
Haha, håller med kring det där med att man inte längre är 20 och att det känns när det kommer till partandet xD

#2 - - Sandra Lundin:

Första bilden är ju bara för mysig! Vill också ligga kvar i sängen en stund och läsa :)

#3 - - Meg:

vilken skön dag!

#4 - - Felicia:

Åh vad gott med avocado-macka! :)