och tystnaden hörs...

Här var det tomt på inlägg! Man springer ut och in genom vardagen som ingenting. Man glömmer bort att blogga trots att man vill det. Nu börjar solen också titta fram mer och mer och man njuter av varje sekund av den. Uteserveringen har sen länge börjat men det har varit lite för kallt om kvällarna för min del att sitta ute sent, men jag tror vädret börja arta sig nu.
 
Det står så mycket på schemat denna vecka. Det blir jobb, träff med bästa vän och sen badtunna med min lillasyster på fredag! Åh vad jag längtar. Hon är ensam hemma i föräldrahemmet för att både mamma och pappa är utomlands. Ni kan tro hon njuter. Jag njuter för hennes del med. Kan känna hennes glädje att få vara själv en hel vecka. Jag vill känna av hennes glädje så mycket så jag kommer komma hem med en flaska vin och tända badtunnan så vi kan njuta hela natten! Hoppas ni har en toppen dag!
 
Bjuder på lite insa pics från mig själv.
 
 
5 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: DIY,, ananas,, guld,, inredning,, koppar,, lampa,, malmö,, rosor,, secondhand,
#1 - - Fani:

Jättefina bilder verkligen! :)
Och håller med dej, förut var det alldeles för kallt att sitta ute på kvällarna, men nu jäklar börjar det hända grejer alltså :D Älskart.
Badtunna lät ju verkligen inte fy skam du, härligt! Förstår att du ser fram emot det :)

#2 - - Meg:

äsch, du är inte den enda som lägger bloggen år sidan till förmån av vårvädret, tro mig ;)

#3 - - Klara:

Ibland måste man få släppa bloggen också, och bara fokusera på livet medan det händer!

Vilken drömmig fredagkväll det lät som att ni får. Systerhäng är så peppigt!

#4 - - angelicasvarld.blogg.se:

Super härliga bilder! Sen så är det nyttigt att lägga bloggen åt sidan ibland å fokusera på att leva!

En härlig dag önskar jag dig!

#5 - - ISA:

så härliga dagar nu! passa på att njut, blogga kan man göra i vinter, haha!